Volgers

dinsdag 12 juni 2012

Friendship

Ik hou er wel van om kaarten te maken in één tint, met uitzondering van enkele details zoals hier de bloempjes op haar hoed en natuurlijk ook het haar en gelaat.
I love to make monochromatic cards, with the exception of some details in this case the flowers on her hat and naturaly also the hair and the face.


De afbeelding is ingekleurd met copics.
I colored the image with my copics.

Chalenges:
* AnMaCreatief Challenge 9 foto inspiratie
* Bunny Zoe's Crafts: Challenge 25 - Girls Girls Girls

Groetjes / Greetings
Yvette

9 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje. Mooie brad in die grote bloem. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een geweldig mooi kaartje! Inderdaad, één tint gebruiken doet het altijd goed. Leuk hoe de Tilda op het randje lijkt te zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. love the use of the purple card and such a gorgeous creation
    hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat mooi Yvette !
    Erg mmoi ingekleurd en alles past zo mooi samen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, what a beautiful card
    Groetjes
    Cathi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze kaart zo gaaf. Maar ik zie een foujte. Haar hand had op de onderrand moeten leunen, dan kwam haar knie daar ook te zitten en lijkt het net alsof ze op het randje van je kader zit. Dat vind ik nou juist zo mooi aan dat soort stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo had ik het eerst ook bekeken maar als je haar hand laat rusten dan zweeft haar rechtse been onder de rand en dat kan ook niet. Daarom heb ik ervoor gekozen het gevouwen been op de rand te laten komen.
      Toch bedankt voor je reactie.

      Verwijderen
  7. Wat een lief kaartje!
    Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Yvette,

    je kaartje is echt heel mooi geworden en past super bij de challenge van deze maand bij AnMaCreatief.

    Fijn dat je met ons meedoet!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!

Thanks for your visit and leaving a little note!