Volgers

donderdag 31 januari 2013

Less is More


Nog maar eens een kaartje gemaakt zoals dit maar andere kleuren en andere stempels.
Another card like this one but different colors and different stamps.


Een witte kaart gesponsd met Adirondack Lights Cloudy Blue en daarna met Adirondack Earthtones Denim 3 maal de afbeelding (Hero Arts CL284 Friend) gestempeld zonder opnieuw te beinken. Nog een mooie tekst van bij Elke, gestempeld met Denim.
Sponged a white card with Adirondack Lights Cloudy Blue and then stamped 3 times without reinking the image (Hero Arts CL284 Friend) with Adirondack Earthtones Denim. Another beautiful sentiment I bought by Elke, stamped with Denim (Free translation: take your dreams into the day)

Challenges:
* Less is More: a sketch

* Simon Says Stamp Challenge: Anything goes
Mi Cas es su Cas: alles mag / Anything goes

Groetjes / Greetings
Yvette

12 opmerkingen:

  1. Je hebt een erg mooie kaart gemaakt en ik had het erg leuk gevonden als hij nog mee had kunnen doen met de uitdaging bij MCSC. helaas is de challenge al 5 dagen gesloten, maar ik hoop dat je met de volgende challenge die zaterdag 2 feb. on line gaat mee wilt doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de info want ik kon nergens op de blog de einddatum vinden. Ik probeer zeker volgend challenge mee te doen want ik hou van CAS kaarten.

      Verwijderen
  2. Mooie sketch, had hem van de week ook gezien, maar ga hem niet maken,te weing tijd.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje !
    Helemaal mijn ding
    groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het prachtig Yvette!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely effect on your decorated band!
    Super card.
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love the colours

    thanks for joining us
    Jen xx
    Less Is More

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous CAS card Yvette, such a pretty stamp and colours.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is really pretty! Love the fading effect of the image you stamped and the lovely blues :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie dat je ook een "Elke"-fan bent. Mooi werk hoor!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Yvette !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!

Thanks for your visit and leaving a little note!