Volgers

donderdag 23 mei 2013

Spotted

Ik was daarjuist mijn facebook pagina aan het nazien en zag ik daar ineens een kaartje van mij staan. Ik werd gespot op de facebook pagina van Penny Black.
I was checking out my facebook page and suddenly I saw a card of mine. I've been spotted on the facebook page of Penny Black.

Mijn kaartje vind je ook terug in deze post.
You can also see my card in this post.

Leuk als men je werk goed vind :) Bedankt! En ook bedankt Elke want ik heb deze techniek bij haar geleerd.
It's nice when they love your work :) Thanks! And also thank you Elke because I learned this technique from her.

Groetjes / Greetings
Yvette

2 opmerkingen:

  1. Proficiat Yvette! Het was inderdaad een prachtige kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Yvette, heel mooi kaartje en ja Elke die kan er ook wat van hé!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!

Thanks for your visit and leaving a little note!