Volgers

vrijdag 17 januari 2014

Dance like nobody's watching

Hallo! Dit kaartje heb ik vorig jaar gemaakt voor de verjaardag van mijn beste vriendin.
Het dansende meisje is een stempel van 'De Stempelwinkel' gekocht op de beurs te Zeist. De cirkels is een stempel van Penny Black. Het vlinder en bloempje ponsje en memento inkt komen allemaal van bij Elke. De kleefpareltjes weet ik niet meer.
Natuurlijk lees ik graag wat jullie ervan vinden.


close up:


inside: 


Hi. I made this card last year for the birthday of my best friend.
The dancing girl is a stamp from "De Stempelwinkel" that I bought at the Event of Zeist. The circles is a stamp from Penny Black. The punches, the inks are all bought in Elke's shop.
I'm curious what you think of it.

Challenge:
Simon Says Stamp Monday Challenge Anything goes

Groetjes / Greetings
Yvette

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Helemaal mijn ding!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer mooi gemaakt, fijn en elegant,

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great card - I love the delicately blended blues and the circle pattern is lovely too! Thanks for joining us for this week's Simon Says Stamp Monday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ik hou van kaarten met silhouetstempels.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!

Thanks for your visit and leaving a little note!