Volgers

zondag 26 februari 2017

Time out to art

Hallo bloggers, even geleden dat ik nog iets gepost heb. Veel te druk gehad om te posten maar ben wel creatief bezig geweest. Dus veel kaarten klaar staan om jullie te laten zien. 'k Heb wel geprobeerd om af en toe eens bij jullie langs te gaan want ik wilde jullie mooie creaties niet missen.
Het is wel wat laat maar toch wil ik jullie nog een prachtig en creatief 2017 wensen.
Op 1 januari ben ik met pensioen gegaan. Dit zijn de uitnodigingen voor mijn feestje.





Groetjes,
Yvette

1 opmerking:

  1. Eerst en vooral , gefeliciteerd met je pensionering, na al die tijd werken heb je dit zeker verdient, hou je lichaam en geest actief zou ik zeggen en ik kan zien dat je ook creatief weer goed bezig bent, hele mooie uitnodigingen heb je gemaakt voor je feestje!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!

Thanks for your visit and leaving a little note!