Volgers

woensdag 19 april 2017

verjaardag

Zondag was mijn oudste dochter Sophie jarig Dit is het kaartje dat ik voor heb gemaakt. Gemaakt met een stempel van Visible Image: Born to Perform die ik gekocht heb op het stempelevent in Nijkerk.
Achtergrond gemaakt met Infusions: A Bit Jaded.



En mijn kleindochter Emmalien (bijna 3 jaar)  knutselt mee :)


Mijn jongste dochter Ann heeft een naamstempel voor haar gemaakt:

 
Dit is het kaartje dat ze voor haar Tantann heeft gemaakt die jarig was in maart.
Het kaartje dat ik voor Ann gemaakt heb vind je hier: http://letsmakesomemagic-yvette.blogspot.be/2017/03/kleuren-coloring.html
 

 
Groetjes,
Yvette


3 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat je zo met de meiden en 3 generaties aan het knutselen kunt! Een blogpost om van te genieten! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch dat de kleinkinderen al mee knutselen! Mooie dingen heb je gemaakt de laatste tijd, het was een tijdje geleden dat ik je blog nog eens bezocht!
    Goetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo ontzettend leuk ! Wat gezellig dat Emmalien samen met jou knutselt ! En ze heeft zelfs al een eigen naamstempel ! Cool !
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor je dovhter ! Die infusions ken ik niet, maar het lijkt een beetje op Bister qua effect.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!

Thanks for your visit and leaving a little note!