Volgers

donderdag 7 september 2017

Nora

Hallo iedereen, er is weer wat tijd verstreken sinds mijn laatste post. Maar dit is de reden: de geboorte van mijn tweede kleindochter Nora, eerste kindje van mijn jongste dochter Ann en haar vriend Tim.

Hi everyone, there has passed some time since my last post. This is the reason: the birth of my second granddaughter Nora, first child of my youngest daughter Ann and her friend Tim.


En daar horen ook kaartjes bij.
Made some cards for this occasion.

Een kaartje voor de ouders:
A card for the parents:


Een kaartje voor de grootouders:
A card for the grandparents:


Een kaartje voor de overgrootmoeders:
A card for the great-grandmothers:



Groetjes / Greetings
Yvette

Met deze kaartjes doe ik mee met
I'm entering these cards in
* Simon Says Monday Challenge: Stamp it
* Simon Says Wednesday Challenge: Stamp it

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes voor een prachtige kleindochter, ergens ben ik een beetje jaloers op jou, maar geniet er maar van !! Heb zelf drie zonen (39,34,29) maar nog geen enkel kleinkind!!(vind ik niet leuk!!)

    Groetjes
    Maria
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes!
    Gefeliciteerd! Mooie naam voor een nieuwe wereldburger! Geniet met volle teugen... het gaat zo snel...
    Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute and sweet. Lovely deep pink in the background and lovely images. Thank you for stamping with Simon Says Stamp Monday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws! :-) Zo'n schatje ♥
    Hele mooie kaarten ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Huge congratulations, she is beautiful ! And such lovely cards to celebrate her too.
    Thank you for sharing with us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!

Thanks for your visit and leaving a little note!