Volgers

maandag 15 januari 2018

Beautiful You - set

Volgende kaarten zijn gemaakt met één van mijn lievelingssets: Beautiful You van Stampin Up! en met de Winsor & Newton water colour markers. De vogels op de tweede kaart zijn van Studio Light.
I made the following cards with one of my favorite sets: Beautiful You from Stampin Up! and with the Winsor & Newton water colour markers. The birds on the second card are from Studio Light.



Met deze kaarten doe ik mee bij:
I am entering these cards at:
SSS Work it wednesday: New tool or stampset that you love
Addicted To Stamps and more: #274 CAS
CAS Watercolour card challenge: Birthday
Art Impressions Challenge: #223 Anything goes

Groetjes / Greetings
Yvette

8 opmerkingen:

  1. beautiful images and wonderful watercolouring, thanks for sharing with CAS Watercolour :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Two beautiful scenes, Yvette! Love the watercoloring! Thanks for sharing with us at CAS Watercolour!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. knappe kaartjes zijn het geworden, mooi dat aquarel effect
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sweet images that are perfect for watercolouring! Great work on both cards Yvette! Thanks for sharing with us at CAS Watercolour!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze set staat nog op mijn verlanglijstje...en is net wat gestegen nou ik zie wat een mooie kaarten je ermee kan maken; ik vind ze prachtig! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow twee prachtige kaarten met twee prachtige stempels (ik ben een beetje jaloers , die stempels staan al een tijdje op mijn verlanglijstje!!)
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vond die ook supermooi. Ze aanschaffen was niet zo simpel want StampinUp! levert niet in België. Gelukkig heb ik een neef wonen in Nederland waar ik dan de stempels kon laten bezorgen.
      grtjs,
      Yvette

      Verwijderen
  7. fabulous scenic cards.Thanks for playing along with us at Addicted to Stamps & More. Hope to see you again
    Shylaa DT@ATSM
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!

Thanks for your visit and leaving a little note!