Volgers

vrijdag 15 mei 2020

Diverse

Onlangs postte Maria Bellekens deze post op facebook
Ik ben dan ook eens gaan kijken naar de techniek van
beschreven in het boekje Art Specially for you n°18 en kwam tot de vaststelling dat ik deze al eens uitgeprobeerd had:
Maar heb dan nog wat verder gelezen in het boekje en op blz 63 kwam ik een artikel tegen over een techniek van Maria Bellekens waarmee je mooie achtergronden kunt maken Omdat ik niet dezelfde producten in huis heb, heb ik dan de werkwijze toegepast met volgend materiaal: * Distress Oxide Spray: wilted violet, spiced marmalade, faded jeans * Dutch Doobadoo A5 Big Roses * Wit tekenpapier (200g) geschikt voor aquarel


Groetjes en hou het gezond / Greetings and keep it save
Yvette


Met de 2de kaart doe ik mee bij:
I'm entering the second card at:
* Watercooler Wednesday Challenge: WWC271 All about occasions

Met de 3de kaart doe ik mee bij:
I'm entering the third card at:
* Aud Sentiments Challenge Blog: #251 Anything goes + a sentiment

5 opmerkingen:

  1. Super cards. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great cards! Thanks for joining us at Watercooler Wednesday Challenge! Kath- DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Yvette, wat een bijzondere kaarten!
    Groetjes
    Stay Safe
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love all three of your cards! Thanks for sharing with us at Watercooler Wednesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful cards Yvette, really stunning. Thanks so much for joining us for the Aud Sentiments Challenge. Sorry for the delay in commenting, I'm just catching up :)
    Jenny Ginger Ninja Crafts xx
    https://gingerninjacrafts.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!

Thanks for your visit and leaving a little note!