Volgers

maandag 8 juni 2020

challenge

Ik werd deze week door
uitgedaagd om elke dag een werkje van mij op Facebook te plaatsen, elke dag nomineert ik dan een creatief iemand om de uitdaging aan te gaan. 10 dagen, 10 creaties, 10 nominaties, geen uitleg gewoon delen van creativiteit en passie. Deze kaart heb ik op dag 1 geplaatst:

Deze kaart heb ik op dag 2 geplaatst:



Groetjes en hou het gezond / Greetings and keep it save

Yvette


Met de 1ste kaart doe ik mee bij:
I'm entering the first card at:

Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Masculine
* Simon Says Stamp Monday challenge: It's a man thing

Met de 2de kaart doe ik mee bij:
I'm entering the second card at:

* Watercooler Wednesday: WWC274 Anything goes with a feminine twist

4 opmerkingen:

  1. Such a beautiful multi-media card! I love everything about it....your elements, color, sentiments... We are so pleased that you joined us at Watercooler Wednesday. Karen - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card! Thanks for joining us at Watercooler Wednesday Challenges! Kath-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was vereerd dat je me nomineerde! En ik geniet van je werk zo elke dag, maar blij dat je ze hier ook laat zien. Ze zijn beiden zo mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi die diepte die je maakte op de 1e! En zulke mooie kleuren op de 2e! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!

Thanks for your visit and leaving a little note!