Volgers

zondag 11 oktober 2020

one-layer

 Geprikkeld door deze mooie techniek https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2538267073093373&id=100007303145199 van Maria Bellekens ermee aan de slag gegaan maar wat aangepast. Ik heb distress oxide spray gebruikt want ik heb geen dylussion inkten. De bloem ingekleurd met het wit potlood maar dan werd het mij duidelijk dat ik met mijn linkerhand niet goed kon werken met potloden. Dan maar mijn zig clean colors gebruikt zoals Chantal Verhoeven dit ook niet zien in haar filmpje. En natuurlijk is het een one-layer kaart.


Met deze kaart doe ik mee bij:
I'm entering this card at:
Watercooler Wednesday: WWC292 Anything goes with a feminine twist


Groetjes

Yvette

1 opmerking:

  1. Dat jij dit met een en dan nog je "verkeerde" hand doet is echt gaaf! Mooi resultaat! En wens je heel veel beterschap! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!

Thanks for your visit and leaving a little note!