Volgers

vrijdag 16 november 2018

Glasses

Hallo iedereen, ben een tijdje niet in blogland geweest.
Voorbereiding voor onze reis, dan de reis zelf - een 20 daagse rondreis door Zuid-Afrika - en dan als we thuiskomen het minder plezierige: koffers leegmaken, wassen … en wel plezierig is het nog nagenieten van een fantastische reis.
Mijn zus was jarig terwijl ik weg was maar haar kaartje had ik klaar:


close up:

groetjes,
Yvette

Met deze kaart doe ik mee bij / I'm entering this card in:
* CASology: Week 321: Glass

5 opmerkingen:

  1. Ha ha! I love that sassy gal! such a fun card. Thanks for playing along with CASology this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat jullie een super reis hebben gehad; klinkt gaaf!
    En als je er dan zo'n tijd uit bent geweest duurt het weer even voor alles in een 'normaal' ritme valt...
    Je kaart voor je zus is leuk; lekker vrolijk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So much fun 😍 Thanks for sharing with us at CASology! Anna xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee hee, fun sentiment! Thanks for joining us at CASology!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuk kaart voor je zus ! En van je foto's van je supermooie reis heb ik telkens mee genoten. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!

Thanks for your visit and leaving a little note!